1. Za vtip „když se to neskenuje, musí to být zadarmo“ by většina pokladních bez milosti vyhazovala na konec fronty. A není se čemu divit. Jen se vžijte do jejich situace: fronta netrpělivých zákazníků, vy musíte vyťukat celý dlouhý kód, nesplést to, a do toho někdo dělá vtip, který už jste dneska slyšeli dvacetkrát. Ale že je to zákazník, tak se musíte zasmát, jako kdyby ten vtip právě vymysleli, a pokračovat dál.
2. Zákazník nemá vždycky pravdu. Je až zarážející, kolik lidí si plete obsluhu na prodejně se svým služebnictvem, a myslí si, že pro ně pravidla neplatí. Takže pokud vám prodavačka už po páté opakuje, že něco není, že zboží nemůžete vrátit nebo že už opravdu zavírají, tak to nezměníte tím, že na ně budete křičet nebo volat manažera. Oni to nedělají naschvál, ale mají svá pravidla, a když je nebudou dodržovat, tak je onen manažer vyhodí.
3. Pokud jdete do obchodu s dětmi, jste vítání. Pokud ale přivádíte divou zvěř, jděte prosím jinam. Na nakupování s dětmi není nic špatného, ale mějte na paměti, že obchod není hřiště ani dětský koutek. Takže hlídejte, aby vaše ratolest nevyhazovala věci z regálů, neběhala okolo nebo neobtěžovala ostatní nakupující. Pokud nemáte pocit, že své dítě dokážete zvládnout, zkuste to zařídit tak, abyste s ním do obchodu nemuseli.
4. Spousta zaměstnanců jsou studenti vysokých škol, kteří takto financují svá studia. Tvrdit jim, že se měli lépe učit, z vás v jejich očí dělá ignoranta. Kromě toho, že je urazíte, si také podřezáváte větev sami pod sebou, protože možná mluvíte se svou budoucí lékařkou, architektem vašeho domu nebo učitelkou vašeho dítěte.
5. Někdy je zločinem i nemluvit, když byste mluvit měli. Jistě, nikdo vás ke slušnému chování nutit nemůže, ale pozdravit, poprosit a poděkovat by měla být samozřejmost. Zaměstnancům tím zlepšíte den, a máte větší šanci, že vám vyhoví, když budete něco potřebovat.